آشنایی با ما
درباره ما
شركت سریع سیستم جنوب از بزرگترین شركتهای تامین كننده خدمات مربوط به فناوری های اطلاعاتی در منطقه جنوب کشور و نیز استانهای همجوار و از معتبرترین و پیشروترین آنها در حوزه بازاریابی ، فروش ، نصب و پشتیبانی سرویس های اینترنتی بر بستر ADSL- WIRELESS –TD-LTE به صورت خانگی و اختصاصی و همچنین ایجاد شبکه های انتقال اطلاعات بین مشترکین به صورت نقطه به نقطه و یا نقطه به چند نقطه PTP-PTMP ، نصب دوربینهای مدار بسته ، تجهیز و نصب دکلهای (مهاری و خود ایستا ) تجهیزات انتقال اینترنت میباشد. ما با مطالعات و تحقیقات مستمر و حساسیت به تغییرات اجتماعی اقتصادی همواره برنیازهای مشتریانمان تمرکز کرده ایم و با ایجاد بستری مناسب جهت بهره گیری از مجرب ترین مشاوران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات همواره در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم. شرکت سریع سیستم جنوب ،جلب رضایت مشتریان از طریق شناخت و درك صحیح از نیازهای آنها و برآوردن این نیازها با مناسبترین كیفیت و با كمترین هزینه از تعهدات اصلی خود قرار داده است كه این مهم از طریق بكارگیری آخرین دستاوردهای قابل استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی در كشور صورت می گیرد . افزایش مشاركت ، كارائی كاركنان و حفظ و نگهداری و اعتلای آنها از طریق استقرار و اجرای سیستمهای انگیزشی و آموزشی مناسب و تامین رفاه و نیازهای منطقی آنان درحد مقدورات شركت همواره جزو اهداف و تعهدات شركت میباشد.
شركت سریع سیستم جنوب سعی میكند تا با استقرار فرآیندها و سازمان كارا، دغدغه مشتریان را برای استفاده از آخرین دستاوردهای اطلاعاتی و ارتباطی برتر به حداقل رسانده و زمینه را برای رشد توانمندی مشتریان خود در اجرای مأموریت شان فراهم سازد. در این راستا با تکمیل زنجیره ارزش درزمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از فکر افزار،نرمافزار، سختافزار، شبکه در بازارهای هدفگذاری شده درزمینه های اقتصادی ، صنعتی ، تجاری و خدماتی ، تحقق حداکثر رضایت و خشنودی مشتریان با تکیه بر سرمایههای انسانی کارآمد و خلاق و خلق راهکارهای بهینه در مدیریت و اجرای پروژههای بزرگ و ارائه محصولات و خدماتی که فراتر از انتظارات آنهاست، زمینهساز تحقق چشمانداز در عرصههای مدیریت ، کارکنان، جذب نخبگان و مسئولیت اجتماعی باشد .
لذا شرکت سریع سیستم جنوب خود را پایبند به نظام ارزشی و اخلاقی زیر می داند : کیفیت: اعتقاد به سرعت در انجام تعهدات و در عین حال رعایت کیفیت بالا رهبری: تلاش جهت ممتاز بودن و دستیابی به دانش روز در حوزه فعالیت یکپارچگی: تلاش جهت ایجاد انسجام در کلیه بخشهای سازمان همکاری: اعتقاد به منفعت متقابل در کار و تلاش برای کسب رضایت کلیه ذینفعان تنوع طلبی: تلاش برای ارائه سرویسهای متنوع در حوزه فعالیت های شرکت مشتری مداری: توجه به اخلاق، کردار، نظم، و صداقت در برخورد با مشتریان و همکاران پاسخ دهی: پایبندی به تعهدات
مسئولیت اجتماعی( Social Responsibility) : اقدامات فعالانه در جهت بهبود و ارتقاء جهت پاسخگویی به نیازهای اجتماعی و محیطی نگاه سه بعدی به کسب و کار : تغییر دیدگاه کسب و کار و تراز نامه مالی شرکت به جای نگاه سنتی تک بعدی (Single Bottom Line) به نگاه ۳ بعدی(Triple Bottomed Line ) یعنی هم سود (PROFIT) هم جامعه (PEOPLE) هم محیط زیست (PLANET)
اهداف استراتژیک شرکت سریع سیستم جنوب : پیشرو صنعت با نوآوری در خلق زیرساختهای مطمئن و سرویسهای پایدار مدیریت کسب وکارهای نوین ۱- توسعه پایدار (SUSTAINABLE Development )2- کسب و کار سبز (Green Business) 3- اقتصاد دیجیتالی (Web Economie) پیشگامی در صنعت با نوآوری، چابکی و افزایش ظرفیت برنامهمحوری با نگرش پایداری سرویسها و ارتقاء فرآیندهای پشتیبان توانمندسازی مداوم و توسعه ظرفیتهای خلاقیت منابع انسانی بازطراحی مدل کلان کسب وکار شرکت جهت کسب درآمدهای مطمئن مدیریت استراتژیک در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده توسعه خدمات و گسترش بازارهای جدید مدیریت یکپارچه اطلاعات و مدیریت ریسک افزایش بهرهوری منابع و تجهیزات مدیریت تعالی سازمانی برای رسیدن به بالاترین سطح عملکردی شرکت اجرای مدیریت کیفت جامع TQM (total quality management ) مدیریت کایزن (Kaizen ) برای تحقق بهبود تدریجی و مستمر
اهداف کمی و کیفی شرکت سریع سیستم جنوب : ارتقاء كیفیت محصولات و خدمات فرایند گرایی فعالیتهای شرکت و بازنگری مستمر فرایندها برنامه ریزی منابع انسانی بر اساس شناسنامه شغلی و کاربرگ ارتقاء توسعه شغلی ( career ) اجرای کنترل کیفیت آماری SPC استمرار در رشد سود آوری جلب رضایت مشتریان با پایش منظم انتقادات و پیشنهادات افزایش بهرهوری منابع و تجهیزات بهینه سازی و مدیریت هزینهها افزایش درآمد و سودآوری منطقی كاهش زمان ارائه خدمات بهبود كمی و كیفی وضعیت كاركنان افزایش توان عملیاتی ارتقاء سطح فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی مشتریان ارتقاء سطح فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی منطقه تحت پوشش فعالیتها
شركت سریع سیستم جنوب سعی میكند تا با استقرار فرآیندها و سازمان كارا، دغدغه مشتریان را برای استفاده از آخرین دستاوردهای اطلاعاتی و ارتباطی برتر به حداقل رسانده و زمینه را برای رشد توانمندی مشتریان خود در اجرای مأموریت شان فراهم سازد. در این راستا با تکمیل زنجیره ارزش درزمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از فکر افزار،نرمافزار، سختافزار، شبکه در بازارهای هدفگذاری شده درزمینه های اقتصادی ، صنعتی ، تجاری و خدماتی ، تحقق حداکثر رضایت و خشنودی مشتریان با تکیه بر سرمایههای انسانی کارآمد و خلاق و خلق راهکارهای بهینه در مدیریت و اجرای پروژههای بزرگ و ارائه محصولات و خدماتی که فراتر از انتظارات آنهاست، زمینهساز تحقق چشمانداز در عرصههای مدیریت ، کارکنان، جذب نخبگان و مسئولیت اجتماعی باشد .
لذا شرکت سریع سیستم جنوب خود را پایبند به نظام ارزشی و اخلاقی زیر می داند : کیفیت: اعتقاد به سرعت در انجام تعهدات و در عین حال رعایت کیفیت بالا رهبری: تلاش جهت ممتاز بودن و دستیابی به دانش روز در حوزه فعالیت یکپارچگی: تلاش جهت ایجاد انسجام در کلیه بخشهای سازمان همکاری: اعتقاد به منفعت متقابل در کار و تلاش برای کسب رضایت کلیه ذینفعان تنوع طلبی: تلاش برای ارائه سرویسهای متنوع در حوزه فعالیت های شرکت مشتری مداری: توجه به اخلاق، کردار، نظم، و صداقت در برخورد با مشتریان و همکاران پاسخ دهی: پایبندی به تعهدات
مسئولیت اجتماعی( Social Responsibility) : اقدامات فعالانه در جهت بهبود و ارتقاء جهت پاسخگویی به نیازهای اجتماعی و محیطی نگاه سه بعدی به کسب و کار : تغییر دیدگاه کسب و کار و تراز نامه مالی شرکت به جای نگاه سنتی تک بعدی (Single Bottom Line) به نگاه ۳ بعدی(Triple Bottomed Line ) یعنی هم سود (PROFIT) هم جامعه (PEOPLE) هم محیط زیست (PLANET)
اهداف استراتژیک شرکت سریع سیستم جنوب : پیشرو صنعت با نوآوری در خلق زیرساختهای مطمئن و سرویسهای پایدار مدیریت کسب وکارهای نوین ۱- توسعه پایدار (SUSTAINABLE Development )2- کسب و کار سبز (Green Business) 3- اقتصاد دیجیتالی (Web Economie) پیشگامی در صنعت با نوآوری، چابکی و افزایش ظرفیت برنامهمحوری با نگرش پایداری سرویسها و ارتقاء فرآیندهای پشتیبان توانمندسازی مداوم و توسعه ظرفیتهای خلاقیت منابع انسانی بازطراحی مدل کلان کسب وکار شرکت جهت کسب درآمدهای مطمئن مدیریت استراتژیک در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده توسعه خدمات و گسترش بازارهای جدید مدیریت یکپارچه اطلاعات و مدیریت ریسک افزایش بهرهوری منابع و تجهیزات مدیریت تعالی سازمانی برای رسیدن به بالاترین سطح عملکردی شرکت اجرای مدیریت کیفت جامع TQM (total quality management ) مدیریت کایزن (Kaizen ) برای تحقق بهبود تدریجی و مستمر
اهداف کمی و کیفی شرکت سریع سیستم جنوب : ارتقاء كیفیت محصولات و خدمات فرایند گرایی فعالیتهای شرکت و بازنگری مستمر فرایندها برنامه ریزی منابع انسانی بر اساس شناسنامه شغلی و کاربرگ ارتقاء توسعه شغلی ( career ) اجرای کنترل کیفیت آماری SPC استمرار در رشد سود آوری جلب رضایت مشتریان با پایش منظم انتقادات و پیشنهادات افزایش بهرهوری منابع و تجهیزات بهینه سازی و مدیریت هزینهها افزایش درآمد و سودآوری منطقی كاهش زمان ارائه خدمات بهبود كمی و كیفی وضعیت كاركنان افزایش توان عملیاتی ارتقاء سطح فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی مشتریان ارتقاء سطح فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی منطقه تحت پوشش فعالیتها